聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂1 Strony umowy, zakres dzia艂alno艣ci

1. Sklep internetowy, oferuj膮cy sprzeda偶 towar贸w na stronie internetowej www.kostkirubikasklep.pl zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez Amon Dominik Mica艂 nip 8551545946 ul. Kolonijna 28h 86-032 Niemcz聽dalej "Sprzedaj膮cym"; druga strona umowy, dokonuj膮ca zakupu za po艣rednictwem Sklepu, zwana jest w dalszej cz臋艣ci Regulaminu "Klientem".

2. Wszystkie dostawy i 艣wiadczenia, kt贸re Sprzedaj膮cy oferuje Klientom, s膮 realizowane wy艂膮cznie na podstawie aktualnej wersji niniejszego Regulaminu, obowi膮zuj膮cej w momencie z艂o偶enia zam贸wienia.

3. Towary sprzedawane za po艣rednictwem Sklepu s膮 fabrycznie nowe.

4. Sklep realizuje wy艂膮cznie te zam贸wienia, dla kt贸rych wskazanym przez Klienta miejscem dostawy jest terytorium Polski.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂2 Zawarcie umowy

1. Tre艣膰 strony internetowej www.kostkirubikasklep.pl i jej wszystkich podstron nale偶y traktowa膰 jedynie jako zaproszenie do zawarcia umowy.

2. Zam贸wienia mo偶na sk艂ada膰 24 godziny na dob臋, przez wszystkie dni w tygodniu, za pomoc膮 formularza zamieszczonego na stronie www.kostkirubikasklep.pl, przy u偶yciu poczty elektronicznej e-mail. Zam贸wienia mo偶na sk艂ada膰 r贸wnie偶 telefonicznie od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach 9.00鈥18.00 pod numerem telefonu 505864667 potwierdzaj膮c je przes艂an膮 wiadomo艣ci膮 SMS z danymi do wysy艂ki.

3. Z艂o偶enie zam贸wienia w Sklepie www.kostkirubikasklep.pl oznacza zaakceptowanie przez Klienta postanowie艅 niniejszego Regulaminu.

4. Osoba fizyczna sk艂adaj膮ca zam贸wienie musi mie膰 uko艅czone 18 lat oraz posiada膰 pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych. To samo dotyczy reprezentant贸w i pe艂nomocnik贸w os贸b prawnych. Osoba sk艂adaj膮ca zam贸wienie w imieniu Klienta b臋d膮cego osob膮 prawn膮
lub inn膮 jednostk膮 organizacyjn膮, przez samo wys艂anie Formularza zam贸wienia o艣wiadcza, 偶e jest upowa偶niona do reprezentowania tego Klienta. W przypadku, je艣li pe艂nomocnictwo do dzia艂ania w imieniu Klienta nie zostanie przez niego potwierdzone, albo je艣li osoba sk艂adaj膮ca zam贸wienie jako organ osoby prawnej nie b臋dzie jej organem, lub wykroczy poza zakres umocowania takiego organu, b臋dzie ona zobowi膮zana do zwrotu tego, co otrzyma艂a od Sprzedaj膮cego, a tak偶e do naprawienia szkody, jak膮 Sprzedaj膮cy poniesie przez to,
偶e przyjmie zam贸wienie nie wiedz膮c o braku umocowania.

5. Przyj臋cie zam贸wienia jest potwierdzane przez Sprzedaj膮cego. Je偶eli strona internetowa Sklepu lub potwierdzenie zam贸wienia zawieraj膮 b艂臋dy, w szczeg贸lno艣ci w opisie towaru, cenie (ra偶膮co odbiega od cen rynkowych), druku lub b艂臋dy techniczne w przekazie, Sprzedaj膮cy jest uprawniony do z艂o偶enia na og贸lnych zasadach o艣wiadczenia o uchyleniu si臋 od skutk贸w prawnych o艣wiadczenia woli o przyj臋ciu zam贸wienia, co dotyczy istotnych b艂臋d贸w co do tre艣ci czynno艣ci prawnej, a tak偶e do odst膮pienia od umowy w terminie 10 dni od daty wydania produktu Klientowi, co dotyczy pozosta艂ych b艂臋d贸w, o ile zosta艂y one wywo艂ane przez Klienta (nawet w spos贸b niezawiniony),
albo by艂y mu wiadome, b膮d藕 m贸g艂 je z 艂atwo艣ci膮 zauwa偶y膰, w szczeg贸lno艣ci poprzez por贸wnanie z propozycjami innych sprzedawc贸w internetowych. W przypadku uchylenia si臋 przez Sprzedaj膮cego od skutk贸w o艣wiadczenia woli o przyj臋ciu zam贸wienia, albo odst膮pienia
od umowy, strony dokonaj膮 zwrotu tego, co sobie 艣wiadczy艂y w jej wykonaniu. Powy偶sze nie dotyczy oczywistych omy艂ek pisarskich, kt贸re nie wp艂ywaj膮 na tre艣膰 zawartej przez strony umowy, kt贸ra winna by膰 interpretowana w spos贸b odpowiadaj膮cy zgodnemu zamiarowi obu stron i celowi jej zawarcia.

6. Sprzedaj膮cy jest uprawniony do przyj臋cia oferty Klienta w ci膮gu 1 dnia roboczego, przesy艂aj膮c potwierdzenie zam贸wienia. Brak potwierdzenia w tym terminie powoduje, 偶e umowa nie zostaje zawarta. Potwierdzenie zam贸wienia - niezale偶nie od formy w jakiej z艂o偶ono samo zam贸wienie - zostanie wys艂ane poczt膮 elektroniczn膮 e-mail.

7. Sprzedaj膮cy przed potwierdzeniem zam贸wienia mo偶e si臋 zwr贸ci膰 do Klienta w celu weryfikacji danych, w szczeg贸lno艣ci w przypadku,
gdy dane adresowe s膮 nieprawid艂owe. W takim wypadku termin do potwierdzenia zam贸wienia biegnie od momentu dokonania weryfikacji danych przez Klienta.

8. Sprzedaj膮cy b臋dzie uprawniony do odmowy potwierdzenia zam贸wienia je艣li w terminie, o kt贸rym mowa w 搂2 ust. 6, stan magazynowy zam贸wionego towaru ulegnie wyczerpaniu.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂3 Ceny i opis produkt贸w

1. Ceny widniej膮ce na stronie internetowej Sklepu, jak r贸wnie偶 opisy produkt贸w stanowi膮 jedynie informacj臋 handlow膮, a nie ofert臋
w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wi膮偶膮cy 鈥 na potrzeby zawarcia konkretnej umowy 鈥 zyskuj膮 one dopiero z chwil膮 potwierdzenia zam贸wienia przez Sprzedaj膮cego.

2. Wszystkie podane ceny s膮 cenami brutto i zawieraj膮 podatek VAT zgodnie z obowi膮zuj膮cymi w tym zakresie przepisami prawa podatkowego, co nie dotyczy ustawowych wyj膮tk贸w od tej regu艂y.

3. Koszty dostawy聽 na terenie Polski b臋d膮 naliczane oddzielnie i s膮 kwotowo podawane w momencie sk艂adania zam贸wienia, a ich dok艂adne naliczenie nast臋puje w momencie sk艂adania zam贸wienia.

4. Do ka偶dego zam贸wienia wystawiana potwierdzenie zakupu, kt贸ra zostanie wys艂ana klientowi wraz z zam贸wionym towarem.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂4 Warunki p艂atno艣ci

1. P艂atno艣ci za zakupione towary realizowane s膮 za pobraniem, jako przedp艂ata (przelew bankowy, przekaz pocztowy), kart膮 kredytow膮.

2. W przypadku op艂aty kart膮 kredytow膮聽 nie s膮 naliczone聽 dodatkowe op艂aty.

3. W przypadku zmiany adresu dostawy (gdy towar opu艣ci艂 magazyn) Sprzedaj膮cy pobiera op艂at臋 w wysoko艣ci 19,99 z艂.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂5 Prawo odst膮pienia od umowy

1. Klient indywidualny (konsument) ma prawo do odst膮pienia od umowy sprzeda偶y na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niekt贸rych praw konsument贸w oraz o odpowiedzialno艣ci za szkod臋 wyrz膮dzon膮 przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z p贸藕. zm.).

2. Za klienta indywidualnego (konsumenta) uwa偶a si臋 osob臋 fizyczn膮 dokonuj膮c膮 zakupu niezwi膮zanego bezpo艣rednio z jego dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮.

3. Klientom nie b臋d膮cym konsumentem w rozumieniu pkt. 2 prawo do odst膮pienia od umowy nie przys艂uguje.

4. Termin dla wykonania prawa odst膮pienia od umowy wynosi 10 dni od daty dostarczenia Klientowi towaru. Prawo odst膮pienia nie dotyczy:

5. Szczeg贸艂owe zasady i skutki prawne odst膮pienia od umowy zosta艂y okre艣lone w oddzielnym pouczeniu o trybie zwrotu znajduj膮cym si臋 na stronie internetowej Sklepu.

6. W celu zapewnienia Pa艅stwu szybkiego oraz sprawnego skorzystania z prawa odst膮pienia od umowy, reklamacji czy gwarancji, prosimy o kontakt z naszym Dzia艂em Obs艂ugi Klienta, pod numerem tel. 505864667 , mailowo na adres sale@kostkirubikasklep.pl聽Zostanie nadany Pa艅stwu numer reklamacji 鈥 RMA, a nast臋pnie 鈥 dostarczony formularz zwrotu. Prosimy o jego wydrukowanie oraz do艂膮czenie do zwracanego towaru, co znacznie u艂atwi odnalezienie odes艂anej przez Pa艅stwa przesy艂ki oraz usprawni rozpatrzenie reklamacji. Zwrot towaru powinien nast膮pi膰 nie p贸藕niej ni偶 w ci膮gu 14 dni od momentu odst膮pienia od umowy. Zwracany towar nale偶y zwr贸ci膰 w stanie niezmienionym. Klient ma prawo zapozna膰 si臋 z towarem, w szczeg贸lno艣ci sprawdzi膰 jego funkcjonalno艣膰, jednak nie wykraczaj膮c poza granice zwyk艂ego zarz膮du. Klient powinien zwr贸ci膰 towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta (艂膮cznie ze styropianem) wraz z instrukcj膮 obs艂ugi oraz kart膮 gwarancyjn膮. Tylko taki spos贸b zapakowania minimalizuje ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu. Oryginalne opakowanie producenta cz臋sto stanowi integraln膮 cz臋艣膰 fabrycznie nowego sprz臋tu, podobnie jak instrukcja i karta gwarancyjna. W celu dodatkowego zabezpieczenia towaru na czas transportu, a tym samym zmniejszenia ryzyka uszkodzenia przesy艂ki Klient powinien niezale偶nie od oryginalnego opakowania producenta (w kt贸rym zosta艂 dostarczony) dodatkowo zabezpieczy膰 odsy艂any towar. W szczeg贸lno艣ci prosimy pami臋ta膰, aby przy zwrocie towar贸w paletowych, zabezpieczy膰 go na palecie, na kt贸rej zosta艂 dostarczony. W przypadku zwrotu towaru bez wy偶ej wymienionych integralnych jego element贸w (a wi臋c: opakowania, instrukcji i karty gwarancyjnej) Sprzedawca jest uprawniony do potr膮cenia z koszt贸w zwrotu odpowiedniej kwoty. Dok艂adniejsze informacje na temat potr膮ce艅 znajduj膮 si臋 w zak艂adce Tryb zwrotu towaru. Klient ponosi na zasadach og贸lnych odpowiedzialno艣膰 za utrat臋 towaru lub jego uszkodzenie podczas transportu. W czasie biegu terminu 10 dni na odst膮pienie od umowy Klient powinien zadba膰 szczeg贸lnie o to, aby stan towaru nie uleg艂 pogorszeniu, a w szczeg贸lno艣ci nie powinien dokonywa膰 zmian przekraczaj膮cych zwyk艂y zarz膮d, np. usuni臋cie plomby (co dodatkowo prowadzi do utraty gwarancji producenta), numeru seryjnego lub innych zabezpiecze艅 jak folii ochronnej (kt贸rej zdj臋cie nie zawsze jest konieczne do zapoznania si臋 z produktem), a tak偶e rejestrowanie produktu na stronie producenta, z czym wi膮偶e si臋 uzyskanie dodatkowych 艣wiadcze艅, o ile nie jest niezb臋dne dla sprawdzenia towaru i jego normalnej eksploatacji.

7. Zgodnie z rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w z dnia 17 grudnia 2010 r. oraz na podstawie art. 106 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towaru i us艂ug (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z p贸藕n. zm ) Klient wyra偶a zgod臋 na przesy艂anie faktur VAT oraz faktur koryguj膮cych drog膮 elektroniczn膮 na wskazany podczas rejestracji adres mailowy. W przypadku skutecznego odst膮pienia od umowy, Klient otrzymuje od Sprzedaj膮cego faktur臋 koryguj膮c膮 (orygina艂 i kopi臋). Podpisan膮 kopi臋 faktury koryguj膮cej nale偶y odes艂a膰 do Sprzedaj膮cego, kt贸ry w ci膮gu 5 dni od jej otrzymania zwr贸ci na podane przez Klienta konto bankowe, albo w inny, indywidualnie uzgodniony z Klientem spos贸b, cen臋 zakupionego towaru. Stronom przys艂uguje prawo zatrzymania,
o kt贸rym mowa w art. 496 Kodeksu Cywilnego, dop贸ki druga strona nie zaofiaruje zwrotu otrzymanego 艣wiadczenia albo nie zabezpieczy roszczenia o jego zwrot. Je偶eli Klient poda nieprawid艂owy numer konta, termin ten ulega przed艂u偶eniu. Je偶eli stan lub jako艣膰 towaru ulegnie pogorszeniu ponad zmiany konieczne w granicach zwyk艂ego zarz膮du, b膮d藕 towar zaginie, Sprzedaj膮cy ma prawo wyst膮pi膰 o zwrot warto艣ci towaru lub o odszkodowanie za jego cz臋艣ciowe pogorszenie.

8. W przypadku odst膮pienia od umowy i zwrotu towaru w stanie nieprzekraczaj膮cym granic zwyk艂ego zarz膮du, Sprzedawca zwraca Klientowi warto艣膰 produktu wraz z kosztem dostawy. Zwrot towaru niespe艂niaj膮cego oczekiwa艅 (w przypadku odst膮pienia od umowy) nast臋puje na koszt Klienta. Klient ponosi tak偶e ryzyko utraty oraz uszkodzenia towaru do czasu dostarczenia go do Sprzedawcy. W przypadku otrzymania przez Klienta towaru wadliwego, koszty jego zwrotu ponosi Sprzedawca, kt贸ry na w艂asny koszt mo偶e odebra膰 towar poprzez wsp贸艂pracuj膮c膮 firm臋 kuriersk膮.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂6 Warunki dostawy

1. Dostawa towaru nast膮pi poprzez wysy艂k臋 towaru z magazynu na podany przez klienta w zam贸wieniu adres.

2. W celu usprawnienia realizacji zam贸wienia przy formie p艂atno艣ci, jak膮 jest przedp艂ata (przelew bankowy lub przekaz pocztowy), wp艂ata powinna nast膮pi膰 dok艂adnie w kwocie zgodnej z kwot膮 zam贸wienia, a ponadto zawiera膰 dok艂adny numer zam贸wienia.

3. Je偶eli Klient jako form臋 p艂atno艣ci wybra艂 przedp艂at臋 i nie ui艣ci艂 jej na rachunek Sprzedaj膮cego w ustalonej kwocie w terminie 7 dni, umowa (zam贸wienie i jego potwierdzenie) przestaje obowi膮zywa膰 - w takim przypadku konieczne jest ponowne z艂o偶enie zam贸wienia.
Je艣li jednak Klient ui艣ci艂 przedp艂at臋 z op贸藕nieniem, Sprzedaj膮cy mo偶e zrealizowa膰 pierwotne zam贸wienie, przy czym obowi膮zuj膮cym terminem dostawy jest termin realizacji zam贸wienia widniej膮cy na stronie internetowej Sklepu w dniu wp艂ywu przedp艂aty na rachunek Sprzedaj膮cego.

4.Czas realizacji zam贸wienia obejmuje czas przygotowania paczki do wysy艂ki oraz dostarczenia produktu do Klienta, przy czym naszym za艂o偶eniem jest, 偶eby produkty by艂y jak najszybciej gotowe do wysy艂ki. Przygotowanie produktu do wysy艂ki, jak i jego dostawa odbywa si臋 wy艂膮cznie w dni robocze. W przypadku dost臋pno艣ci towar贸w w magazynie, standardowy termin realizacji zam贸wienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. W szczeg贸lnych przypadkach termin ten mo偶e ulec nieznacznemu wyd艂u偶eniu.

5. Dost臋pno艣膰 towar贸w i orientacyjne terminy ich wysy艂ki ustalane s膮 na podstawie danych elektronicznej bazy, znajduj膮cej si臋 na stronie internetowej Sklepu. Termin ten mo偶e ulec wyd艂u偶eniu 鈥 nie wi臋cej jednak ni偶 艂膮cznie do 30 dni 鈥 w przypadku op贸藕nienia w dostarczeniu towar贸w do magazynu Sprzedaj膮cego przez jego dostawc贸w.

6. Dostawy s膮 mo偶liwe do wyczerpania zapas贸w. Je偶eli punktualnie z艂o偶one przez Klienta zam贸wienie zostanie potwierdzone przez Sklep, a produkt nie jest dost臋pny z powod贸w niezale偶nych od Sprzedaj膮cego lub zosta艂 wycofany z produkcji, Sprzedaj膮cy zaproponuje Klientowi produkt por贸wnywalny pod wzgl臋dem jako艣ci i ceny z pierwotnie zam贸wionym modelem. Klient nie jest zobowi膮zany do przyj臋cia propozycji i mo偶e w takim wypadku odst膮pi膰 od umowy za zwrotem wp艂aconej kwoty.

7. Sprzedaj膮cy ponosi odpowiedzialno艣膰 za szkody wynik艂e ze zw艂oki w dostawie lub jej niezrealizowania na zasadach og贸lnych, przy czym staranno艣膰 realizacji powy偶szych obowi膮zk贸w b臋dzie oceniana z uwzgl臋dnieniem specyfiki obrotu internetowego, w szczeg贸lno艣ci,
co do mo偶liwo艣ci jednoczesnego z艂o偶enia zam贸wienia przez nieograniczon膮 liczb臋 Klient贸w, co wykroczy poza fizyczne mo偶liwo艣ci
ich realizacji przez Sprzedaj膮cego.

8. Odpowiedzialno艣膰 za przypadkowe zagini臋cie lub przypadkowe pogorszenie jako艣ci towar贸w w czasie transportu, do momentu ich wydania Klientowi, ponosi Sprzedaj膮cy 鈥 z zastrze偶eniem 搂 7 niniejszego regulaminu.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂7 Szkody powsta艂e podczas transportu

1. W przypadku, gdy przesy艂ka z zam贸wionym towarem nosi 艣lady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powsta艂a podczas transportu czy zosta艂a spowodowana przez Klienta, powinien on sporz膮dzi膰 z udzia艂em przewo藕nika (kuriera) protok贸艂 uszkodzenia przesy艂ki, kt贸ry jest dowodem uprawdopodabniaj膮cym, i偶 szkoda powsta艂a podczas przewozu. Bardzo wa偶ne jest, aby prawid艂owo opisa膰 w tym protokole stan opakowania oraz zamie艣ci膰 wszelkie informacje, kt贸re pomog膮 wykluczy膰 udzia艂 Klienta w spowodowaniu szkody. Prawid艂owe sporz膮dzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w kt贸rym momencie powsta艂a szkoda.

2. W protokole szkody transportowej daty odbioru przesy艂ki, zg艂oszenia szkody oraz spisania raportu powinny by膰 takie same. W uwagach Klient powinien zaznaczy膰, 偶e sprz臋t by艂 zapakowany w oryginalny karton producenta z wype艂niaczami oraz karton producenta z wype艂niaczami oraz karton zewn臋trzny wype艂niony woreczkami dystansowymi z powietrzem. Je偶eli towar zosta艂 dostarczony na palecie, bardzo wa偶ne jest, aby tak膮 informacj臋 w raporcie szkody r贸wnie偶 umie艣ci膰. W przypadku, gdy protok贸艂 szkody b臋dzie spisany niepoprawnie, daty b臋d膮 rozbie偶ne, protok贸艂 b臋dzie niekompletny, Klient pominie w nim wa偶ne informacje dotycz膮ce stanu opakowania zewn臋trznego itp. mo偶e zachodzi膰 prawdopodobie艅stwo i偶 szkoda powsta艂a u Klienta, a nie podczas transportu. W takiej sytuacji Sprzedaj膮cy b臋dzie rozpatrywa艂 reklamacj臋 indywidualnie i mo偶e uwolni膰 si臋 od odpowiedzialno艣ci za szkod臋 spowodowan膮 przez Klienta. Prawid艂owo sporz膮dzony protok贸艂 szkody, znacznie usprawni z艂o偶enie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym przyspieszy wysy艂k臋 nowego towaru do Klienta lub zwrot nale偶no艣ci.

3. Klient mo偶e odm贸wi膰 przyj臋cia uszkodzonej przesy艂ki. W takim wypadku bardzo wa偶ne jest, aby niezw艂ocznie powiadomi膰 o tym fakcie Sprzedawc臋. Niesporz膮dzenie protoko艂u szkody transportowej w og贸le lub niepoprawne sporz膮dzenie, jak np. rozbie偶ne daty, brak informacji co do stanu przesy艂ki, mo偶e op贸藕ni膰 rozpatrzenie oraz mo偶e spowodowa膰, i偶 Klient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nab臋dzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzyma艂.

4. W przypadku odbioru produkt贸w z niewidocznymi z zewn膮trz uszkodzeniami, Klient powinien zg艂osi膰 je niezw艂ocznie przewo藕nikowi w trybie ust. 1., zdanie drugie i jednocze艣nie zwr贸ci膰 si臋 bezpo艣rednio do Sprzedaj膮cego na adres mailowy minikamerasklep@gamil.com.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽 聽 搂8 Prawo w艂asno艣ci

1. Zam贸wiony towar pozostaje w艂asno艣ci膮 Sprzedaj膮cego do momentu dokonania zap艂aty za towar przez Klienta.

2. Przed przeniesieniem w艂asno艣ci nie zezwala si臋 na dalsze zbycie, wynajem, zastawienie, przeniesienie w艂asno艣ci w celu zabezpieczenia wierzytelno艣ci, przerabianie oraz na inne rozporz膮dzenia i dokonywanie zmian w towarze bez wyra藕nego zezwolenia Sprzedaj膮cego.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂9 R臋kojmia i gwarancja

1.Dominik Mica艂聽 o艣wiadcza, 偶e produkty nabywane przez Konsument贸w mog膮 by膰 obj臋te gwarancj膮 producenta lub gwarancj膮 sprzedawcy.

2. Okres gwarancji聽 wynosi 2 miesi臋ce.

4. W przypadku towar贸w nabywanych przez Klient贸w prowadz膮cych dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮, czyli nie b臋d膮cych Konsumentami mog膮 wyst膮pi膰 obostrzenia dotycz膮ce okresu i warunk贸w gwarancji sprzedawcy, w szczeg贸lno艣ci termin zg艂oszenia reklamacji oraz obowi膮zku badania rzeczy przy odbiorze.

5. Podstaw膮 do wykonania us艂ugi gwarancyjnej jest okazanie potwierdzenia zakupu.

6. Kupuj膮cy zobowi膮zany jest skierowa膰 zg艂oszenie reklamacyjne do wyznaczonego przez Dominik Mica艂 punktu serwisowego lub skontaktowa膰 si臋 z Dzia艂em Obs艂ugi Klienta drog膮 mailow膮: mini-kamersklep@gmail.com聽 lub telefonicznie 505864667.

7. W przypadku, gdy wada sprz臋tu stanowi膮ca przedmiot reklamacji jest usuwalna, obowi膮zki gwarancyjne wykonywane b臋d膮 w drodze naprawy gwarancyjnej.

8. W przypadku gdy wada sprz臋tu zg艂aszana z tytu艂u gwarancji sprzedawcy jest nieusuwalna lub jej usuni臋cie jest nieuzasadnione wzgl臋dami ekonomicznymi, wykonanie obowi膮zk贸w gwarancyjnych nast膮pi wed艂ug wyboru sprzedawcy - poprzez wymian臋 produktu na nowy, tego samego rodzaju b膮d藕 poprzez zwrot Kupuj膮cemu ceny sprzeda偶y wadliwego produktu z jednoczesnym przeniesieniem przez Kupuj膮cego na rzecz Sprzedawcy w艂asno艣ci Sprz臋tu (odst膮pienie od umowy), lub poprzez obni偶enie ceny towaru w wysoko艣ci proporcjonalnej do utraty walor贸w ekonomicznych, funkcjonalnych lub estetycznych produktu, spowodowanej wad膮.

9. Wady Sprz臋tu ujawnione w okresie gwarancji b臋d膮 usuni臋te bezp艂atnie w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia sprz臋tu do punktu serwisowego wskazanego przez Sprzedawc臋. W przypadku konieczno艣ci przes艂ania sprz臋tu do innego, specjalistycznego serwisu, b膮d藕 wykonania czasoch艂onnych bada艅 i analiz, w szczeg贸lno艣ci poza granicami kraju, okres naprawy mo偶e zosta膰 wyd艂u偶ony o kolejnych 45 dni roboczych.

10. Gwarancj膮 sprzedawcy nie s膮 obj臋te:聽
- konserwacje przewidziane w instrukcji obs艂ugi, wymiany i naprawy zu偶ywanych w spos贸b naturalny聽
聽 podzespo艂贸w oraz ich zabrudzenia, wymiany materia艂贸w eksploatacyjnych,
鈥 uszkodzenia spowodowane niew艂a艣ciw膮 eksploatacj膮,聽
鈥 uszkodzenia spowodowane wypadkami, wy艂adowaniami atmosferycznymi,
鈥 uszkodzenia mechaniczne,
鈥 uszkodzenia spowodowane przez nieautoryzowany serwis,
鈥 uszkodzenia spowodowane stosowaniem nieoryginalnych cz臋艣ci zamiennych,
鈥 uszkodzenia produktu ze zniszczonym, usuni臋tym lub nieczytelnym numerem seryjnym produktu,
鈥 roszczenia z tytu艂u parametr贸w technicznych wyrobu, o ile sa one zgodne z podanymi przez聽聽 聽
聽 producenta,
鈥 przewody po艂aczeniowe, wtyki i gniazda.

11. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodno艣膰 towaru z umow膮 sprzeda偶y w zakresie okre艣lonym ustaw膮 z dnia 27 lipca 2002 r. o szczeg贸lnych warunkach sprzeda偶y konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U Nr 141, poz.1176 z p贸藕n. zm.) 偶adne z postanowie艅 niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnie艅 Konsumenta, jakie przys艂uguj膮 mu na podstawie przepis贸w prawa. Zastosowanie znajduj膮 przepisy obowi膮zuj膮ce na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczeg贸lno艣ci Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niekt贸rych praw konsument贸w oraz o odpowiedzialno艣ci za szkod臋 wyrz膮dzon膮 przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2000r Nr 22 poz 271 z po藕n. zm.) oraz ustawy z聽 dnia 27 lipca 2002 r. o szczeg贸lnych warunkach sprzeda偶y konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U Nr 141 poz 1176 z po藕n. zm.)

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂10 Koszty naprawy / kosztorys szacunkowy

Je偶eli klient ode艣le towar do Sprzedaj膮cego lub do wskazanego serwisu w celu naprawy, przy czym towar nie wyka偶e wad, szk贸d lub innych zmian obj臋tych gwarancj膮, r臋kojmi膮 lub odpowiedzialno艣ci膮 za niezgodno艣膰 z umow膮, koszty sporz膮dzenia kosztorysu, ewentualnej naprawy i inne konieczne koszty pokrywa w ca艂o艣ci Klient. Powy偶sze nie dotyczy Klient贸w indywidualnych (konsument贸w), kt贸rzy ponosz膮 w takich przypadkach odpowiedzialno艣膰 na zasadach og贸lnych za poniesione przez Sprzedaj膮cego szkody wynik艂e z braku staranno艣ci w formu艂owaniu roszcze艅 z tytu艂u niezgodno艣ci towaru z umow膮, b膮d藕 gwarancji.聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽聽聽聽 搂11 Ochrona danych osobowych

1. Z艂o偶enie zam贸wienia jest r贸wnoznaczne ze zgod膮 na przechowywanie oraz przetwarzanie przez firm臋 Eudevelopment.eu sp. z o.o. danych osobowych podanych w Formularzu Zam贸wienia i na stronie rejestracyjnej www.mini-kamera.pll, zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie
z dnia 27.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z roku 1997 z p贸藕n. zm), w celach, o kt贸rym mowa w art. 23 ust. 1 pkt 3 (je艣li jest to niezb臋dne dla wykonania umowy) i art. 23 ust. 1 pkt 5 w zwi膮zku z art. 23 ust. 4 pkt 1 i pkt 2 tej ustawy.

2. W sklepie internetowym www.mini-kamera.pl聽 stosowany jest system analizy sieciowej Google Analitics. Ma on na celu tworzenie profil贸w u偶ytkownik贸w pod pseudonimem. W tym celu system Google Analitics stosuje pliki typu cookies. Jego zadaniem jest ocena korzystania witryny przez u偶ytkownika i poprawienie jako艣ci funkcjonowania strony.

3. Sprzedaj膮cy zobowi膮zuje si臋 do ochrony danych osobowych Klienta zgodnie z ustaw膮 wymienion膮 w ust. 1. Kupuj膮cemu przys艂uguje prawo wgl膮du w swoje dane osobowe, do ich poprawiania oraz do wniesienia 偶膮dania zaprzestania ich wykorzystywania (przetwarzania) przez redcoon Polska Sp. z o.o.

5. Szczeg贸艂owe uregulowania, informacje i pouczenia zwi膮zane z ochron膮 danych osobowych Klienta znajduj膮 na stronie internetowej Sklepu i s膮 dost臋pne po klikni臋ciu niniejszego 艂膮cza: ochrona danych osobowych.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂12 Pozosta艂e klauzule

1. Je偶eli jedno lub wi臋cej postanowie艅 Regulaminu jest nieskuteczne, pozosta艂e ustalenia umowy zachowuj膮 swoj膮 skuteczno艣膰.

2. Wszelkie spory wynikaj膮ce z realizacji zakup贸w za po艣rednictwem Sklepu Strony zobowi膮zuj膮 si臋 rozstrzyga膰 polubownie, w ci膮gu 30 dni od daty zaistnienia sporu, potwierdzonego zg艂oszeniem pisemnym. Je艣li sp贸r nie zostanie rozstrzygni臋ty w tym terminie, Strony poddadz膮 go pod rozstrzygni臋cie w艂a艣ciwego miejscowo s膮du powszechnego.

3. Ustawa o zu偶ytym sprz臋cie elektrycznym zobowi膮zuje nas tak偶e do przyj臋cia zu偶ytego sprz臋tu (towar tego samego rodzaju co zakupiony
w naszym sklepie oraz w takiej samej ilo艣ci) od naszych Klient贸w. Klient mo偶e odes艂a膰 sprz臋t na w艂asny koszt na adres Sklepu
po uprzednim poinformowaniu nas o tym telefonicznie lub mailowo. Mog膮 Pa艅stwo zwr贸ci膰 si臋 tak偶e do Urz臋du Gminy lub Miasta
o podanie plac贸wki w Pa艅stwa okolicy, kt贸ra zajmuje sie bezp艂atnym recyclingiem zu偶ytego sprz臋tu elektronicznego i elektrycznego. Ponadto informacje takie znajduj膮 si臋 na stronie G艂贸wnego Inspektoratu Ochrony 艢rodowiska.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂13 Polityka prywatno艣ci

1. W celu prawid艂owej obs艂ugi stronykostkarubikasklep.pl oraz skorzystania z us艂ug Sprzedaj膮cego, system teleinformatyczny Klienta powinien spe艂nia膰 co najmniej nast臋puj膮ce parametry:

-aktualna wersja przegl膮darki (wspierane przegl膮darki: Internet Explorer w wersji 6.0 lub nowszej, Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari 鈥 tylko aktualne wersje przegl膮darek ze stron producent贸w dla systemu Windows) z w艂膮czon膮 obs艂ug膮 JavaScript i Cookies,

-minimalna rozdzielczo艣膰 ekranu 1024 x 768 pikseli.

2. Nasze strony wykorzystuj膮 pliki cookies. Korzystanie z naszych serwis贸w internetowych bez zmiany ustawie艅 dotycz膮cych cookies oznacza, 偶e b臋d膮 one zapisane w pami臋ci urz膮dzenia.

3. Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, kt贸re firma redcoon wykorzystuje do identyfikacji u偶ytkownik贸w odwiedzaj膮cych stron臋 internetow膮 sklepu, a tym samym usprawnienia dokonywania zakup贸w. W ten spos贸b dzia艂a na przyk艂ad funkcja 鈥濳oszyka鈥 i jego mo偶liwo艣膰 鈥瀦apami臋tywania鈥. Pliki cookie s膮 zapisywane przez przegl膮dark臋 na twardym dysku tylko na czas danej sesji, zajmuj膮 niewielk膮 ilo艣膰 miejsca i nie wp艂ywaj膮 negatywnie na prac臋 komputera. Pliki cookie nie zawieraj膮 informacji dotycz膮cych danej osoby. Wi臋kszo艣膰 przegl膮darek internetowych automatycznie akceptuje pliki cookie. Zapisane i tymczasowe pliki cookie mo偶na niezale偶nie od siebie odrzuci膰 lub zaakceptowa膰, korzystaj膮c z ustawie艅 bezpiecze艅stwa. Po dezaktywacji plik贸w cookie niekt贸re elementy na stronie redcoon b臋d膮 niedost臋pne, a pewne strony internetowe mog膮 by膰 wy艣wietlane nieprawid艂owo.

4. Bez wyra藕nej zgody u偶ytkownika firma Dominik Mica艂 nie 艂膮czy danych osobowych (imi臋, adres itd.) z danymi zapisanymi w u偶ywanych przez siebie plikach cookie. Aby m贸c korzysta膰 z funkcji koszyka, nale偶y zaakceptowa膰 pliki cookie (tymczasowe/trwa艂e)!

5. Niekt贸re podstrony serwisu Sklepu oraz inne 艣rodki komunikacji z Klientami mog膮 zawiera膰 tzw. 鈥瀢eb beacons鈥 (tzw. elektroniczne obrazki, zwane r贸wnie偶 jako puste gify). Web beacons pozwalaj膮 na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP (Internet Protocol) komputera, na kt贸ry za艂adowana zosta艂a strona, na kt贸rej web beacon zosta艂 zamieszczony, adres URL strony, czas za艂adowania strony, rodzaj przegl膮darki, jak r贸wnie偶 informacje zawarte w Cookies, w celu oceny efektywno艣ci naszych reklam.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 搂14 Obowi膮zuj膮ce prawo

W przypadku zawierania i wype艂niania um贸w obowi膮zuje prawo polskie.